axiom-mail

[Axiom-mail] Netlog profilimi ziyaret et

From: Osman Kemal Kadiroglu
Subject: [Axiom-mail] Netlog profilimi ziyaret et
Date: Sat, 31 Jul 2010 10:52:59 +0000

Osman Kemal Kadiroglu
erkek - yaşında
Aksaray

1   arkadaş
    Merhaba!

Resimlerimle, videolarla, bloglarla, etkinliklerle bir Netlog hesabı oluşturdum ve tüm bunları görebilmen için seni de arkadaş olarak eklemek istedim.

  Bir göz at

Sen de kendi profiini oluşturabilirsin

Selamlar,
Osman Kemal

  Bu buton görüntülenemiyor mu?
Burayı tıkla ya da linki tarayıcının adres satırına yapıştır.
http://tr.netlog.com/go/mailurl/-bT0xMDgwMTIxMzMxJmw9NCZnbT0zNyZ1PSUyRmdvJTJGcmVnaXN0ZXIlMkZpZCUzRDIxOTYwMjE2ODElMjZpJTNEaDk1

Arkadaşlarından daha fazla davet almak istemiyor musun? Burayı tıkla .
Don't want to receive invitations from your friends anymore? Click here .
Netlog NV/SA - E. Braunplein 18. B-9000 Gent. Belgium.
BE0859635972 - address@hidden