elmo-users

[elmo-users] Hasłowane smtp

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Hasłowane smtp
Date: Fri, 05 Sep 2003 21:59:37 +0200

Ponieważ mam już normalny dostęp do sieci, a za parę dni będę miał
następną skrzynkę pocztową, w której jest hasłowane smtp, więc
skończyłem.

Jeśli więc serwer wymaga uwierzytelnienia, to w konfiguracji zmiennej
smtp_acc należy dopisać pola username i password.  Oba muszą być
niepuste.  To są na ogół dokładnie te same wartości co w odpowiednim
koncie POP3.

Serwer musi obsługiwać algorytm CRAM-MD5, aby to działało.  poczta.fm
obsługuje.  Nie wiem jak jest z innymi.  Dajcie znać, jakby coś nie
działało.

Jeszcze taka mała uwaga.  Nie załadowałem src/Makefile.in na CVSa bo
mam inne wersje autotoolsów.  Ale to chyba nie będzie wam
przeszkadzać.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/