elmo-users

Re: [elmo-users] Elmo jest bezb��dne (?)

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] Elmo jest bezb³êdne (?)
Date: Mon, 15 Sep 2003 21:18:27 +0200

On Mon, 15 Sep 2003 19:30:09 +0200, rzyjontko wrote:
> Cisza taka.  To kwestia wakacji, czy już wszyscy zrezygnowali z elmo?

Ja tam dzień w dzień używam elmo. Działa super. Naprawde. Wystawiłem paczę
elmo na linuxpackages.net i od 8.09.2003 do dzisiaj było 111 pobrań, więc
chyba nie tak źle. Niestety już nie ma linku na stronie głównej, więc pewnie
dużo ten wynik się nie zmieni. Do następnej wersji oczywiście... :)

Oto moja krótka lista błędów/życzeń jeżeli można:

- po wywołaniu f-cji bayes_dump_tables nie jest sprawdzane czy plik do
  którego chcemy zapisać istnieje. Można sobie w łatwy sposób nadpisać dane.
- http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=detailbug&bug_id=5194&group_id=2634
- http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=detailbug&bug_id=5197&group_id=2634
  Ten omyłkowo 2 razy mi się wpisał. Przepraszam.
- future: fajnie by było gdyby w oknie wysyłania wiadomości była f-cja
sender_change_to()
  lub podobna, która pozwalałaby zmienić adres odbiorcy emaila.
- future: w tej chwili elmo, przy braku ustawionej zmiennej editor, wybiera
automatyczie
  edytor 'jed'. Chyba lepiej by było, gdyby elmo pobierał nazwę w takiej
sytuacji
  ze zmiennej $EDITOR, a w razie braku tej zmiennej pytał, o podanie edytora do
  pisania maili.
- future: w oknie przeglądania wiadomości pokazywanie miejsca gdzie się
znajdujemy w procentach,
  lub w liniach. Jest to przydatne przy długich wiadomościach.
- future: czy nie dałoby rady, aby podczas czytania maila wyświetlała się cała
linijka z
  czytnikiem/wersjÄ… i innymi drobiazgami? Po prostu wszytsko co jest po
"User-Agent:", "X-Mailer:"
  Lubie widzieć takie informacje.

Na razie tyle, jak będzie mi coś wpadało do głowy oczywiście napisze.

Pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...