elmo-users

Re: [elmo-users] Poprawki

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] Poprawki
Date: Tue, 16 Sep 2003 00:41:39 +0200

On Mon, 15 Sep 2003 23:46:26 +0200, rzyjontko wrote:
> Nie udało mi się zaimplementować obiecanych poprawek, ale za to
> skończyłem string readera.  Teraz w okienku na dole można wprowadzać
> tekst o dowolnej długości, co jest bardzo przydatne bo elmo potrafi
> dopełniać adresy (gdy np. pyta o To:) więc po podaniu kilku (trzeba je
> rozdzielać przecinkami) szybko kończyło się miejsce.  Teraz to już nie
> jest problemem.  Niezbyt pięknie się to przewija, ale da się tego
> używać, a przy tym kod jest trochę czytelniejszy.

ej... super :)

> Pozdrawiam i zapraszam do ściągania.  Może jutro jakiś nowy release
> bym przygotował?

Ano, "ku chwale ojczyzny" :D

jeszcze tylko taki bug:
Podczas czytania maila naciskam 'b', otwiera siÄ™ okno z 3 adresami email.
I teraz gdy nacisnę 3x enter (nie ruszając strzałek), do ksiązki
adresowej doda siÄ™ tylko pierwszy adres (3 razy).

Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...