elmo-users

ODP: Re: [elmo-users] Elmo jest bezb 锟斤拷dne (?)

From: Szymon
Subject: ODP: Re: [elmo-users] Elmo jest bezb 酬dne (?)
Date: Wed, 17 Sep 2003 14:03:50 +0200

Dnia Wed, 17 Sep 2003 13:05:11 +0200, rzyjontko napisa艂:

> Jasne. B臋d臋 pr贸bowa艂 do skutku.

ju偶 si臋 robi.  kopia w za艂膮czniku.

Tak przy okazji -- teraz(od dzi艣) tak uruchamiam elmo:

echo -e "\n`date`\n" >> ~/ELMO-VALGRIND.TEXT
echo -e "`elmo --version`\n\n" >> ~/ELMO-VALGRIND.TEXT
valgrind -v --leak-check=yes --show-reachable=yes --error-limit=no elmo 2>>
~/ELMO-VALGRIND.TEXT

Jest sens robi膰 co艣 takiego ? (jakby pad艂 to b臋dzie trochu wida膰 co si臋
dzia艂o ?)

pozdrawiam, szymon
--- Begin Message --- Subject: Re: m&a Date: Sun, 14 Sep 2003 09:27:39 +0200
Okej nie ma sprawy, mo偶esz sie odezwac u mnie na gadu-gadu? moj to ******,
to ewszytko omowimy i sorrki, 偶e tak d艂ugo nie odpisuje, ale przychodzi mi
masa reklam dziennie i pff.. ki czekam na odpowied藕 !
Pozdrawiam *******