elmo-users

Re: [elmo-users] CVS

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] CVS
Date: Sat, 20 Sep 2003 12:22:31 +0200

rzyjontko napisał:

> Dzisiaj nie będę już nic robił, pora odpocząć.  Natomiast jutro
> stworzę osobną gałąź - eksperymentalną.  Do gałęzi "stabilnej" dołożę
> poprawki, które nie wpłyną na ogólną architekturę elmo.  I tak będę
> już postępował zawsze.  Zmiany, które wymagają natychmiastowej
> ingerencji i nie angażują zmiany architektury elmo będą nanoszone do
> gałęzi stabilnej, aby można było z niej ściągać działający program.
> Druga gałąź będzie zawierała potencjalnie niestabilny kod, którego nie
> należy używać na swojej skrzynce pocztowej (lepiej na jej kopii).  Co
> [...]

Dzisiaj naniosłem drobną poprawkę związaną z obsługą mboxów i
wymusiłem zmianę wersji wszystkich plików na 2.0.  Ta gałąź jest
domyślna więc update będzie powodował ściąganie właśnie tych wersji.

Stworzyłem też nową gałąź rzyj-0-8-3.  Tam będę umieszczał zmiany
potencjalnie niebezpieczne.  Aby przełączyć się do tej gałęzi (na
własne ryzyko) należy wykonać update z przęłącznikiem
"-r rzyj-0-8-3".

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/