elmo-users

Re: [elmo-users] pomocy!

From: Mariusz Wolski aka ravenus
Subject: Re: [elmo-users] pomocy!
Date: Mon, 29 Sep 2003 23:08:30 +0200

>Potrzebny jest tekst, po przeczytaniu którego użytkownik będzie mógł
>od razu zacząć korzystać z programu - taki QuickStart.  Jeśli ktoś by
>sie podjął napisania czegoś takiego, to jest nawet specjalnie do tego
>stworzone miejsce.

Witam wszystkich [elmo-users].
Powyższego mógłbym sie podjąć opierając doświadczenia na dwóch
obiektach: mojej młodszej siostrze oraz kobiecie własnej
rozpoczynającą przygodę z systememm co się nazywa linux (bo
programista ze mnie taki jak z koziej...). Ewentualnie mógłbym pomóc
przy tworzeniu takiego QuickStartu, bo wiem jakie problemy sam
napotykałem przy rozpoczynaniu pracy z ELMO (bazyl - spasiba za pomoc
;) )

--
Mariusz 'ravenus' Wolski
ekg/gg. 2114739 | RLU. 305723 | jid. address@hidden