emacs-devel
[Top][All Lists]
Advanced

[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Fw: המחקר שנטויז'ן ח ו ס מ ת למנו ייה


From: V - Comsumer Research
Subject: Fw: המחקר שנטויז'ן ח ו ס מ ת למנו ייה
Date: Thu, 20 May 2004 12:38:58 +0200

   
 

ארגון הצרכנים הגדול של ישראל

לצרכןV.co.il

 

  ן500,000 חברים ונמענים - 8 שנות ניסיון

 

מחקר השוואתי: השוואת מהירויות ספקי האינטרנט בישראל

ממצאי המחקר מבוססים על למעלה מ- 1,000 דיווחים שהתבססו על ניסיון כולל של למעלה מ- 8,000 חודשי ניסיון כוללים בלמעלה מ-600 בתי אב!

 

הושוו במחקר: אינטרנט זהב, קווי זהב 012, נטוויז'ן, אקוונט, בזק בינ"ל, ברק 013 ב- 17 פרמטרים: מהירות הספק, יציבות הקו (נתון חשוב לזמן הורדת סרטים ושירים), בעיות-שירות-מקצועיות המוקד.....

 

במחקר נתונים סטטיסטיים חשובים מקיפים ביותר על התנהלות הציבור הישראלי באינטרנט: לדוגמא, כמעט 20% מהמחוברים לאחת הספקיות בכלל לא יודעים באיזו מהירות הם מחוברים..... 1.5 או 0.75 או 0.5.......

 

נטוויז'ן חסמה גם מיילים לעובדי Vלצרכן ולתקשורת לאתר www.V.co.il אז אנא העבירו בבקשה מייל זה ישירות למחוברי מיילים של נטוויז'ן ותוודאו שלא צונזר על ידם.

 

 

   הכניסה לחברים בלבד ואסורה לחברות מסחריות

חיסיון שמות החברים, פרטיהם, פרטי המחקרים שמילאו והחברים שהפנו נשמרים חסויים באופן מוחלט ע"פ רישום מאגרי מידע במשרד המשפטים מס' 605937. ארגון הצרכנים Vלצרכן מאמין שהמידע שברשותו יעיל וחשוב לכלל הציבור ואותו הוא משרת אבל באותה מידה Vלצרכן מאמין שהצרכן חשוב ביותר ואין להטרידו במידע שאינו רוצה. והיה ומכל סיבה שהיא קיבלת הודעה זו, ישירות מהארגון או בהעברה מחבר או שחבר הזין את שמך למאגר האנשים שברצונם לצרף בכדי להנות חינם ממידע חיוני, ואינך מעוניין אזי איתך ההתנצלות. אנא כנס ל- www.V.co.il ובתחתית המסך השמאלי תמצא remove מיידי. Vלצרכן עושה כל שביכולתו שלא להעיק ולכן חברי הארגון מקבלים מידע רק כל 10 ימים בממוצע ורק מידע איכותי וחשוב!
 

שירות Vלהגנת הצרכן

 

Vלצרכן הינו ארגון הצרכנים הגדול של ישראל שחבריו מחליפים מידע אישי, חסוי ומבוסס ניסיון בלמעלה מ-170 סוגי מחקרים בתחומי הילדים, רכבים, כספים, ביטוחים, רפואה, אסטטיקה, מוצרי פארם ועוד.


המחקר בהמשך לחשיפות וכתבות ב-
YNET
 
>> מעריב >> מעריב אונליין

 

נטוויז'ן עדיין חוסמת גישה לאתר ולמחקר  ניתן לעקוף את החסימה של נטוויז'ן דרך

 pro-test.com

 

   הכניסה לחברים בלבד ואסורה לחברות מסחריות

 

Copyright © 1996-2004 www.v.co.il 4 -Consumer International Research Co. All Rights Reserved.


reply via email to

[Prev in Thread] Current Thread [Next in Thread]