glms-hackers

amai

From: Terje Hansen
Subject: amai
Date: Sat, 29 Jun 2002 12:51:45 +0200 (CEST)

Ik heb abiword eens geprobeerd en een .doc bestand geopend. Ik had een
hoop foutmeldingen verwacht, maar tot mijn verbazing ging dat vlot. Enkel
tabellen werden niet weergegeven. De fonts zijn wel niet denderend. Dat is
toch ook belangrijk zenne. Dat we zeggen hoe we fonts kunnen bijkweken.
Want als je standaardinstallatie pakt van bv mozilla, en je vergelijkt dat
met windows. Alwel dat is een afknapper.

Terje