help-vcdimager

[VCDImager] ARTIK BİRDEN FAZLA CEP TELEFONU T AŞIMAYA PAYDOS!...

From: Rabve ®
Subject: [VCDImager] ARTIK BİRDEN FAZLA CEP TELEFONU T AŞIMAYA PAYDOS!...
Date: Mon, 4 Apr 2005 02:21:44 +0300

ARTIK BİRDEN FAZLA CEP TELEFONU TAŞIMAYA PAYDOS!

* MULTI-GSM KARTLARLA TEK TELEFONDA "AYNI ANDA 4 HAT AKTİF"

Tek cep telefonu üzerinde "aynı anda 4 hat aktif" olabilir. Hatlar arasında geçiş veya reset (kapatıp açarak kullanma) yapmaksızın dilediğiniz hattan çağrı alabilir, yine dilediğiniz hattan çıkış yaparak başkalarını arayabilirsiniz.

(Bireysel olarak kullanacak müşterilerimiz için) Uygulama Fiyatımız: 50 EURO + KDV'dir.

GSM bayileri, Shoplar ve Telefon satıcısı olan mağazalar için,
TÜM TÜRKİYE GENELİNE ve YURT DIŞINA SİSTEM SATIŞIMIZ VARDIR.

Sistem Satış Fiyatımız: 300 EURO + KDV'dir.

(Piyasadaki SILVER ve GOLD kartlar kullanılamaz, özel Multi-GSM kartları vardır)

.
 * AYCELL, ARIA, AVEA VE TURKCELL SIM PLUS KARTLAR DA ÇÖZÜLDÜ!

Aycell, Aria, (ortak şebeke) Avea ve Turkcell (SIM-Plus) operatorlerine ait
SIM kartların da (KI ve IMSI) kodları çözülerek çoklu ortam kartlarına
aktarılabilir. Diğerleri gibi bu operatörleri de çoklu kart uygulamalarında kullanabilirsiniz.

(Bireysel olarak kullanacak müşterilerimiz için) Uygulama Fiyatımız: 50 EURO + KDV'dir.

GSM bayileri, Shoplar ve Telefon satıcısı olan mağazalar için,
TÜM TÜRKİYE GENELİNE ve YURT DIŞINA SİSTEM SATIŞIMIZ VARDIR.

Program Satış Fiyatımız: 200 EURO + KDV'dir.

(Piyasadaki SILVER ve GOLD kartlar kullanılabilir)

Ayrıntılı bilgi almak için lütfen arayınız.

Projemizi daha geniş kapsamlı olarak tanımak istediğiniz taktirde ücretsiz elektronik reklam tanıtım broşürlerimiz size gönderilecektir. Ya da Web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Saygılarımızla,

Rabve ®
Bilişim, İletişim ve Bilgi Hizmetleri
0332-237 43 67 (09:00-17:00)
0542-278 29 46 (09:00-17:00)

Global Fax: +31-84-751 7105
E-Mail: address@hidden
MSN ID: address@hidden
ICQ Number: 199826875

Signature: Bu ileti size firmamız tarafından tanıtım amaçlı olarak gönderilmiştir (spam değildir). İlgili olabileceğini umduğunuz kişi, kuruluş ve/veya GSM bayilerine bu iletiyi forward ederek hizmetimizin daha geniş kitlelere ulaşmasına öncülük etmeniz bizi sevindirecektir. Benzer tanıtımlarınız için de size, firmanıza ve dostlarınıza hizmet sunmaktan, katkıda bulunmaktan kıvanç duyarız. Bu tür tanıtım iletilerini almak istemiyorsanız listemizden çıkmanız da mümkündür: address@hidden Teşekkürler... Rabve ®

Elektronik Reklam ve Tanıtım Bülteni, Nisan 2005

Bu ileti 11,5 Milyon Türk Internet kullanıcısının e-mail adresine gönderilmiştir.