janosik-user

[Janosik-user] 'em rebut

From: Dan Rogers
Subject: [Janosik-user] 'em rebut
Date: Wed, 18 Oct 2006 19:24:20 -0500

Dit werd overigens ook door alle betrokkenen verwacht en bevestigd. Fluks Rineke en Jochum achterin het huur-Golfje gepropt en op naar de Toyotadealer. DRM leidt dus tot omzetverlies en maakt het leven van de consument nodeloos lastig, terwijl de 'bad guys' er geen noemenswaardige hinder van ondervinden. Nederlandsche Apparatenfabriek oftewel Nedap. Maar voor mij persoonlijk is de keuze voor EKc geen goede geweest. Ongebruikt, want ik rijd 'm alleen zakelijk.
Ik waardeer de ervaring die ik bij EKc heb opgedaan en ik bewaar prettige herinneringen aan de samenwerking met mijn collega's.
En ten slotte, DRM systemen spelen geen enkele rol bij het verdelen van de inkomsten onder alle rechthebbenden.
Tot nu toe heb ik geen hinder ondervonden van Apple's DRM. In dat half jaar is er ontzettend veel gebeurd.
Tegelijk is DRM - in welke vorm dan ook - geen drempel van betekenis voor de illegale handel. toward the end, half the lyrics he sings are nonsense. well it sounds just like that movie looks.
Het rode potlood voldoet aan dit principe, de huidige stemcomputer niet.
De stemmen worden opgeslagen op een verwisselbaar medium; aan het eind van de dag worden alle verwisselbare media naar een verzamelpunt gebracht en uitgelezen. takes a little getting used to.
Dit werd overigens ook door alle betrokkenen verwacht en bevestigd. well it sounds just like that movie looks. clearly native american music is an influence this time around, just as early music was on consider the birds.
Nederlandsche Apparatenfabriek oftewel Nedap. Bovendien is er een heel stelsel van controles en hercontroles, door meerdere mensen. Tegelijk is DRM - in welke vorm dan ook - geen drempel van betekenis voor de illegale handel. as in speaking in tounges nonsense.