mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 xpi: installeert goed, maar ....

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 xpi: installeert goed, maar ....
Date: Sat, 14 Dec 2002 17:44:15 +0100

Hallo Arjen
Arjen Meijer heeft geschreven:
Heren (en dames?),
hartelijk dank voor al uw werk. Klasse! Om uw werkt nog beter te maken schrijf ik deze e-mail.

Graag gedaan :-).

Na enige zoekwerk heb ik de Nederlandse vertaling van Mozilla 1.2.1 gevonden. Wellicht is is goed om de webpagina http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#contrib te vernieuwen en de nieuwe vertaling toe te voegen. Op deze pagina kom je als je kies voor download more in het scherm language en content packs onder preferences.

De vertaling had daar al lang moeten staan.. Bedankt voor het opmerken! (Ik heb die versie gewoon aangekondigd zoals altijd, maar degene die vertalingen op ftp.mozilla.org zet en toevoegt bij die pagina heeft hem blijkbaar gemist.) Ik neem aan dat het vanavond of morgen wel goed is.

Na een succesvolle installatie van langnlnl.xpi verschijnt de vertaling wel in language packs, maar is niet actief te maken of de verwijderen. Ik gebruik Multizilla op Mozilla 1.2.1 en XP. Doe ik iets fout?

Wat staat er in het bestand install.log in de Mozilla directory? Staat er niets achter de vertaling in Voorkeuren (niet "needs update")? Wat is Multizilla? ;-) Het is "normaal" als het pas werkt als je de taal eerst op Engels moet zetten en dan weer op Nederlands, waarbij je na elke verandering Mozilla opnieuw start. (Dit was een afweging; ik had er ook voor kunnen kiezen dat het wel direct werkt, maar dat het helemaal niet werkt als de gebruiker niet in de Mozilla directory mag schrijven.)

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.phys.uu.nl/~twitte    OpenPGP key 1024D/A76A895E