mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] wachtwoord bij "ontvangen berichten"

From: nouwens-kristensen
Subject: [Mozilla-nl-users] wachtwoord bij "ontvangen berichten"
Date: Sat, 27 Sep 2003 10:51:12 +0200

Ik vind Mozilla een prettig programma. Waar wanneer ik het installeer, heb ik altijd een probleem met Mozilla Mail:

Wanneer ik de eerste keer op "Ontvang berichten" klik, vraagt mozila om een wachtwoord. Wat moet ik daar invullen?
Ik schijn het nooit goed te kunnen doen.
Bij mezelf is het gelukt, maar dat is lang geleden en ik ben vergeten wat ik gedaan heb. Heeft het met de "profile manager" te maken? Of moet ik daar het wachtwoord van de internet-provider invullen.

Ik kom er niet uit, ik zou het geweldig vinden als jullie de gouden tip gaven.

Alvast bedankt