okstraperl-allgemein

[Okstraperl-allgemein] Au sosit ofertele pentru saptamana 21-27 Mai 2012

From: Zoneeq
Subject: [Okstraperl-allgemein] Au sosit ofertele pentru saptamana 21-27 Mai 2012!
Date: Wed, 23 May 2012 13:41:17 +0300

Adauga address@hidden in agenda ta pentru a fi sigur ca primesti ofertele Zoneeq

Good Points in your City!

Doar 5 Ron pentru a beneficia de 50% reducere la DRESURILE COLORATE SI PICTATE MANUAL din Colectia Ham Ham by Laura Bucur! Iesi din tipar si intra in povestea feminitatii!

10 Lei - 50%

=

5 Lei
Vezi oferta

oferta valabila pana la 03.06.2012 01:00
Povestea lui Ham Ham by Laura Bucur: "Intotdeauna mi-au placut ciorapii viu colorati, pe care i-am purtat in cele mai neasteptate combinatii. Dar cel mai mult am tanjit dupa cele cu un pattern aparte care erau si inca sunt destul de greu de gasit in Romania, asa ca am decis sa le creez chiar eu. Asa a luat nastere Ham Ham, un concept unic care sa dea culoare peisajului tern care ne inconjoara."

Ce parere ai daca ti-ai petrece concediul in CORFU? Voucherul de 85 Ron iti aduce un sejur de 8 zile in CORFU-Sidari la COMPLEXUL HOTELIER OLGA'S 3* la pretul special de doar 79Eur!Te asteapta o vacanta de vis in CORFU!
85 lei

0% reducere

Vezi oferta
Cadoul ideal pentru orice copil de 1 IUNIE ! Stimuleaza creativitatea si imaginatia copilului tau la Atelierul de Creatie LITTLE PEOPLE! Plateste doar 29 RON in loc de 70 RON si beneficiezi de 60% reducere pentru activitatile distractive si educative: quiling, origami, obiecte handmade.Petrece momente unice alaturi de copilul tau!
29 lei

59% reducere

Vezi oferta
Vacanta ta de neuitat in CORFU!Cuponul de 75 Ron iti ofera 8 zile in CORFU - Sidari la HOTEL ANGELINA 4* cu micul dejun inclus la doar 105 Eur!Profita Acum, Oferta este Limitata!
75 lei

29% reducere

Vezi oferta
Da tonul distractiei in stil grecesc!Voucherul de 50 Ron iti aduce un sejur de 8 zile in GRECIA-THASSOS-Potos la Studios Kidou Anna 3* la doar 59 Eur!Vino cu prietenii si distractia incepe!
50 lei

25% reducere

Vezi oferta
Vrei sa mergi in concediu in GRECIA?Cuponul de 69 Ron iti ofera un sejur de 8 zile in GRECIA-THASSOS- Limenaria la HOTEL RALITSA 2* cu micul dejun inclus la pretul special de doar 99 Eur!Vacanta insorita te asteapta in INSULA THASSOS!
69 lei

22% reducere

Vezi oferta
Pentru dezabonare, click aici