ratpoison-devel

Re: [RP] Window Border

From: Jesper Holmberg
Subject: Re: [RP] Window Border
Date: Tue, 13 Mar 2001 23:01:22 +0100

* On Tuesday, March 13, Martin Samuelsson wrote:

> välkommen till råttgiftslistan! fast du kanske har lurkat längre än mig?

Tack. Nej, jag dök upp för några dagar sedan. Fantastiskt intressant
detta råttgift! Och två svenskar av sjutton listdeltagare är väl hygglig
andel.

> does the border change color if you run "setroot -solid pink"? that's
> the first thing i come to think of.

No, it doesn't (I'm assuming you meant xsetroot). I'm quite sure this is
part of the xterm (rxvt) window, and not an artefact of the root window.

Jesper

--
Jesper Holmberg | tel: +33.2.29.00.21.75 |"But how can |
    address@hidden     | one be warm |