web-hurd

INGILIZCE EGITIMI YENI DONEMIMIZ HAKKINDA

From: 'SPOKEN ENGLISH' INGILIZCE DILI EGITIM MERKEZI
Subject: INGILIZCE EGITIMI YENI DONEMIMIZ HAKKINDA
Date: Tue, 13 Sep 2005 22:10:14 +0300

            SPOKEN ENGLISH   INGILIZCE DILI EGITIM MERKEZI ..
Amerikali egitmenlerle birlikte yuksek egitim performansiyla
1/4 ZAMANDA   1/4 UCRETE  Kalip Ezberlemeden Egitim sistemimizle  tanismanizi
öneriyoruz...
     Konusmanizi  gelistirerek Ingilizcenize akıcilik  kazandirmanin  yani
sira, Ingiliz ve Amerikan aksanlarina
 asina olarak anlama kapasitenizi artırmak için konusma siniflarina
katilabilirsiniz.Her seviye ve egitim düzeyi
için bizi mutlaka arayiniz...
    Egitim kurumumuz size gerekli çözüm imkanlari sunacaktir.
      Bilgi icin Bizi Arayin  ,,
0212 244 90 00 dan   yada
spokenenglishtr.com-dan bize ulasabilirsiniz.
        Saygilarimizla
  'SPOKEN ENGLISH'  INGILIZCE DILI EGITIM MERKEZI .......