web-translators-pl

[gnu-pl] witam, pierwszy post

From: migacz
Subject: [gnu-pl] witam, pierwszy post
Date: Thu, 19 Jun 2003 10:50:00 +0200

czólko
właśnie się zapisałem na.  to liścik tytułem próby: dochodzę czy nie
dochodzę, z ogonkami czy bez ogonków.
zanim do próby dojdzie, wypadałoby się przedstawić:
Marcin migala, choc wole migacz. mieszkam w starachowicach, niewielkim
miescie w górach swietokrzyskich. przyznaje sie bez bicia, ze pisze spod
windy i microsfotowych aplikacji, wszystko krakersy.
zapisaujac sie na te liste chcialbym, aby jej uzytkownicy ( mozna wszystkim
na ty?) wyjasnili mi:
1. czy nie zamieniam wladzy jednego tyranna na innego?
2. takie czasy nadeszly,  ze musze labo kupic licencje na te programy lub
sie przesiasc na inne platfromy, to czy u was znajde to wszystko, czego mi
potrzeba - aplikacje: edytory, slowniki, sklad, rysunki wektrowe i bitmapy,
post script, skrytpy, itd.
3. przeciez musiecie miec taaakie glowy, to dlaczego wszystko tlumczycie z
ameryki, sami nie mozecie pisac tych tekstów np. o tym ze imperium
kontratakuje, obowiazuje was jakas kanoniczna wersja?
4. czytalem i czytalem, fakt, ze online, ale wsród tekstów znalazele tylko
ideologie (nota bene, zwana filozofia) i takie temu podobne teksty o
ideologicznych zalozeniach ruchu. a gdzie moge znalezc teksty, artykuly,
porady jak sie przesiasc, jakich sie trzymac zastosowan.
np. adobe in design, daje ekstra mozliwosci przy uzyciu takiego prostego
skryptu, czy musialbym z tego zrezygnowac?

wystarczy. mam nadzieje ze nie bylem zbyt obcesowy.licze tez na wasza
wyrozumialosc.
pozdro, migacz