www-fa-general

Re: [PersianGNU] اسم مترجم

From: Mehdi Fattahi
Subject: Re: [PersianGNU] اسم مترجم
Date: Thu, 13 Oct 2011 10:03:40 +0330

مهیار اینجا رو ببین:

http://j.mp/fsf-articles

2011/10/13 amin <address@hidden>
میلاد جان فلسفه بهشت اجباری رو که ماشالله همه میدونن. از سر تا پای این کشور این طرز فکر می‌باره :)

یه سوالی که برام پیش اومده اینه. تکلیف سایر ترجمه های متفرقه از سخنرانی ها یا مقالات استالمن چی میشه؟ بهتر نیست اینها رو یکجایی جمع آوری کنیم؟

2011/10/13 Milad khajavi <address@hidden>
سلام مهیار،

On Wednesday, October 12, 2011, mahyar moqimi <address@hidden> wrote:
> ۲- دوم این‌که من فکر می‌کنم که بهتر باشه ما به عنوان عده‌ای آزاد اندیش(به خاطر نرم‌افزارهای آزاد) در بین نسلی مدرن‌تر در جامعه‌ی ایران جالب نباشه که  از این فلسفه‌ی قدیمی پی‌روی نکنیم که به تازگی خیلی نقد شده ولی همچنان ریشه‌های خودش رو در فرهنگ ما داره و آسیب‌های زیادی می‌تونه به ما بزنه.
> اون فلسفه اینه: « من اگه قراره برم بهشت، بقیه‌ی آدم‌ها رو هم باید به زور ببرم بهشت» . در نتیجه از شما می‌خوام که هرکس دوست داره اسمش آورده نشه، اسمش رو ننویسه و هرکس که دوست داره اسمش رو بنویسه.

من می‌خوام با این فلسفه بیشتر آشنا بشم و حتا نقدهایی که به‌اش شده؛ می‌تونی به‌ام کمک کنی؟ نشانی مقاله‌ای، کتابی، چیزی؟

با سپاس
میلاد.

--
Milad Khajavi