gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] Operativsystem på statistiksidan

From: André Dahlqvist
Subject: [Gnuheter-dev] Operativsystem på statistiksidan
Date: Wed, 24 Jul 2002 15:12:52 +0200

Tjena!

Jag har jagat runt lite på IRC efter folk som kör någon av de "nollade" operativsystemen på den nya statistiksidan. IRIX hittade jag en kille som körde, och den identifierade gnuheter korrekt. Jag ska fortsätta jaga folk. Jag tycker dock att 10% okända operativsystem låter lite mycket - är det något viktigt operativsystem som vi missar? Vad visar loggarna?
--

André Dahlqvist <address@hidden>