gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] (fwd) Problem med kontoinfo rmation på Gnuheter

From: Patrik Wallstrom
Subject: [Gnuheter-dev] (fwd) Problem med kontoinfo rmation på Gnuheter
Date: Mon, 29 Jul 2002 00:13:32 +0200

Är det någon av er som råkat ut för något liknande?

----- Forwarded message from Roger Svensson <address@hidden> -----

From: Roger Svensson <address@hidden>
Date: Fri, 26 Jul 2002 15:58:28 +0200
To: address@hidden
Subject: Problem med kontoinformation på Gnuheter

Hej!

Jag var inne och skulle ändra lite info till mitt konto på Gnuheter men det
känns inte som ändringarna slår igenom. Testade att ändra "Extra information",
men efter att jag sparat ändringarna och laddat om sidan så har jag fortfarande
min gamla info.

Jag testade dessutom att byta lösen men det verka inte heller fungera.

Har testat med både Mozilla-1.0 WinNT och IE6 WinNT men ingen av dom verkar
fungera. Enda skillnaden är att det vänstra lösenordsfältet är ifyllt i Mozilla
medans det är tomt i NS. Har dock inte tid att reda ut varför nu.

HaDe
  /Rogz

----- End forwarded message -----

--