gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] [patch] Trackback

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] [patch] Trackback
Date: Tue, 1 Mar 2005 20:10:18 +0100

On Sun, 27 Feb 2005, Aron Boström wrote:

> Snabbt kollat, verkar fungera bra, alla inparametrar kollas mot
> sql-injections.
>
> Lägger till en länk "Kommentera" under varje inlägg i andras
> dagböcker. Genom att klicka på länken får man upp ett formulär för
> att skriva i sin egen dagbok, med förifyld text för att skapa
> fetstilad länk till inlägget och användarens namn som
> länktext. Alltså ungefär som praxis har utvecklat sig på
> diary-bloggarna, men betydligt enklare för de skrivsugna stackars
> användarna.

Verkar schysst, men jag får det inte att fungera. Kommer iaf så långt
att jag kan redigera en kommentar, men det händer inte mycket när jag
försöker submitta kommentaren. Får bara en ny likadan sida.

> 'Är lite osäker på om det ska heta "Kommentera" eller "Trackback".

Kommentera tror jag är snyggast.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/