gug-bg-herd

Свободен Софтуер - ТУ-Варна

From: Антон Кацаров
Subject: Свободен Софтуер - ТУ-Варна
Date: Thu, 09 Aug 2007 19:24:16 +0300

Здравейте, Другари,
Обръщам се към вас по скоро с молба за помощ. Подочух, че в технически
университет Варна имат намерение да започват преподаване на дисциплина
свързана със свободния софтуер. Аз ходих и говорих с ръководителя на
катедра "Компютърни науки и технологии", доц. Петър Антонов и той
потвърди информацията. Проблемът е там, че и на тях не им е ясно какво
точно може да се преподава в тази дисциплина. Поговорихме си малко и се
разбрахме да му изпратя моите възгледи за това как си представям една
такава учебна програма.
Искам да ви помоля да дадете и вашето мнение и да обсъдим какво може да
се предложи. Нека не оставяме пак нещата в ръцете на "великите"
организатори на FLOSS, WebTech  и т.н., защото доц. Антонов ми подхвърли
че смята да се допита и до тях.
Бихме могли да се възползваме и от опита на други университети, ако
знаете за такива.
Смятам, че ако се изгради една кадърна програма, това би било голяма
крачка в полза на свободния софтуер.
Благодаря предварително за помощта.
Поздрави,
Антон