gutopia-dev
[Top][All Lists]
Advanced

[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

[rgui-dev] אוהבים את הילדים ? גדלו אותם באיכ ות חיים ירוקה, בקרוב זה קו


From: הודעה להורים
Subject: [rgui-dev] אוהבים את הילדים ? גדלו אותם באיכ ות חיים ירוקה, בקרוב זה קורה ...
Date: Sun, 20 Jul 2008 09:42:14 -0500

נורית הישוב אקולוגי הראשון בישראל

בקרוב , בקרוב , בקרוב  זה מתחיל !
צפו בוידיאו

NRG מעריב Jerusalem post   כלכליסט  

לקריאת הכתבה:

 הקלק כאן

לקריאת הכתבה

הקלק כאן

לקריאת הכתבה

הקלק כאן

     
לצפייה בתכנית הישוב :

הקלק כאן

 לפרטים נוספים

1-800-69-10-10

מידע בדוא"ל 

וידיאו

 

להצטרפות לקבוצת המייסדים :

 הקלק כאן


 

אושר סופית: יישוב אקולוגי יוקם בגלבוע

העבודות בישוב "נורית" שבמועצה אזורית הגלבוע יחלו בעוד מספר שבועות.

"זהו הישוב הראשון בארץ שתוכנן ויבנה כישוב אקולוגי" אומרים במועצה

לראשונה יוקם יישוב אקולוגי בישראל. לאחרונה נתן מנהל מקרקעי ישראל הרשאה סופית לפיתוח, לשיווק ולבניית הישוב האקולוגי "נורית" שעומד לקום בשטח מועצה אזורית הגלבוע. היישוב החדש יוקם על פי עקרונות אקולוגיים המעוגנים בתכנית בניין-עיר (תב"ע) אשר מפרטים את הקריטריונים לפיהם תתבצע הבנייה. "זהו היישוב הראשון בארץ שתוכנן ויבנה כישוב אקולוגי" מסבירים במועצה.
בשלב א' הוצעו למכירה 106 מגרשים מתוך 480 היחידות המתוכננות לפרוייקט כולו. שטחי המגרשים המתוכננים נעים בין חצי דונם, 750 מ"ר, דונם ועד דונם ורבע, כאשר בחלק גדול מהמגרשים קיימות זכויות בניה לבית, לצימרים ולעסקים. בנוסף, 1500 משפחות הביעו עניין בפרוייקט וממתינים לראות את התפתחות הישוב והבניה, כאשר גובשה קבוצה של 116 משפחות לשיווק שלב א'.  

בין הקריטריונים שמעמיד הישוב לבנייה ירוקה יושם דגש על חיסכון וניצול חוזר של מים בעזרת מערכות שיטפלו ב"מים אפורים" (מכיורים, אמבטיות וממכונות כביסה) ושל מי גשמים (מים מגגות הבניינים ולפחות מחלק מהמשטחים המרוצפים) כך שניתן יהיה לערוך בהם שימוש חוזר להשקיית הגינות תוך שימוש במערכת השקייה חסכונית המבוססת על טפטוף. דגש נוסף יושם על חיסכון באנרגיה על ידי הצגת תכנון וביצוע של הצללת החלונות הפונים לכיוון מזרח, דרום ומערב; הפחתה ככל האפשר של גודל הפתחים לכיוון מערב; גגות רעפים יהיו בצבע בהיר ויכללו אפשרות לאוורור טבעי בקיץ וחסימת הפתחים בחורף.

רפי אללוף, מנכ"ל "קבוצת הלה": "במטרה להעניק איכות חיים גבוהה במיוחד, ישמרו בנורית סטנדרטים סביבתיים גבוהים ביותר הן ברמת היישוב והקהילה והן ברמת הבית הבודד, הישוב מתוכנן להוות אתר משיכה תיירותי לכל שימשוך אליו תיירות פנים מכל הארץ , בלב הישוב מתוכננת שדרה ללא תנועת רכבים אשר תכלול מגוון של פעילויות חוויתית כולל פעילות מתחום איכות הסביבה הירוקה , בתי קפה,  סדנאות אמנים ויחידות אירוח ("צימרים"). 

מערכת התחבורה המתוכננת ליישוב תעניק עדיפות לרוכבי האופניים ולהולכי רגל. לאורך היישוב ייבנו שבילי אופניים ושביל הקיפי לנוחות התושבים , את הישוב כולו מקיף גן לאומי הכולל את שביל "סובב נורית " המתפתל בתוך היער ומבין העצים נשקף עמק יזרעאל במלוא תפארתו".

 

במהלך תקופת התכנון גובשה קבוצת רכישה של כ- 116 משפחות אשר הפקידו "דמי רצינות" אצל עו"ד על סך 6,000 ₪ כל אחד. בנוסף יש רשימה של כ 1500 משפחות שהביעו ענין בפרויקט וממתינים לראות את התפתחות הישוב והבניה .

על השיווק וגיבוש הקבוצה אמונה חברת שיווק הנדל"ן "פליקאן", בראשותו של חן כרמין , לדברי חן "מטרת השיווק המוקדם וההתארגנות במסגרת קבוצת הרכישה נועדה לתת מענה להתעניינות הרבה בישוב נורית" , ההתארגנות תאפשר שיווק מהיר עם תחילת המכירות בפרויקט , לדעתו של  חן :  "אין ספק שהרוכשים שירכשו בשלב א' ייהנו מעסקת נדל"ן רווחית שרק תושבח עם התפתחות הישוב ובניית השלבים הבאים ופיתוח התשתיות, הצפי שלי שהשלבים הבאים ימכרו במחירים גבוהים יותר באופן משמעותי , זו היא תופעה מוכרת בהתפתחות של ישוב קהילתי חזק אשר מבוסס על חתך אוכלוסיה איכותי וברמה סוציאלית גבוהה.

 

 

     
 

 

לקבלת הצעה לפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני איכותי : 

לחץ כאן

להסרה מרשימת התפוצה לחצו על המעטפה המופיעה במסגרת

click here

 





PL_EM MARKETING
INDUSTRIAL ZONE - PEYACH TIKVA, IL 20172 UK


reply via email to

[Prev in Thread] Current Thread [Next in Thread]
  • [rgui-dev] אוהבים את הילדים ? גדלו אותם באיכ ות חיים ירוקה, בקרוב זה קורה ..., הודעה להורים <=