help-mcsim

coke furry

From: Isold Carter
Subject: coke furry
Date: Mon, 16 Oct 2006 18:53:53 -0300

Talloze consumenten hadden problemen met het afspelen, en de koppeling tussen het betaalsysteem en de afgifte van licenties aan de spelers verliep verre van vlekkeloos. En DRM systemen maken het de consument helemaal niet mogelijk om te kiezen - ze maken het de consument juist onmogelijk de content af te spelen op het apparaat van hun keuze.
En DRM systemen maken het de consument helemaal niet mogelijk om te kiezen - ze maken het de consument juist onmogelijk de content af te spelen op het apparaat van hun keuze.
DRM systemen zijn totaal overbodig voor het legaal online aanbieden van auteursrechtelijk beschermde werken.
Volgens mij had iedereen die de film graag wilde zien er met plezier twee euro voor over gehad om de film op de premiereavond te bekijken.
Alleen een 'ready' indicatie in de display pal onder de voorruit verraadt dat de auto klaar is om weg te rijden: rem los, en daar ga je dan. Daar hebben we even onze hersens op moeten laten kraken.
Nieuw album van Sting met een luitenist? Vergeet toch die fysieke geluidsdragers, die business is verleden tijd. Of je die nu downloadt, koopt op CD, DVD, USB-stick of een Flash-memorycard doet niet ter zake.
Talloze consumenten hadden problemen met het afspelen, en de koppeling tussen het betaalsysteem en de afgifte van licenties aan de spelers verliep verre van vlekkeloos. Ongebruikt, want ik rijd 'm alleen zakelijk.
Bovendien zorgen ze ervoor dat de inkomsten verdeeld kunnen worden onder alle rechthebbenden.
En hoe meer file, hoe zuiniger je rijdt. De software is closed source, wat wil zeggen dat alleen Nedap precies weet wat het doet.
De stemcommissies hebben geen inzicht in wat er gebeurt. Volgens mij had iedereen die de film graag wilde zien er met plezier twee euro voor over gehad om de film op de premiereavond te bekijken.
In oorverdovende stilte. Dat lijkt een paradox, maar dat is het niet.
Sinds de oprichting van de actiegroep volg ik de mailinglist, en ze hebben beslist een valide punt.