mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] Mozilla: Versie 1.4 testen

From: Martijn Ras
Subject: [Mozilla-nl-dev] Mozilla: Versie 1.4 testen
Date: Mon, 08 Sep 2003 22:21:20 +0200

H die Mozillanders,

Zojuist heb ik een test voor Mozilla 1.4 gepubliceerd.

Met deze versie is eindelijk de volledige vertaling bereikt!

Leef je er op uit, echter:

Deze versie heeft ± 1300 van de 1500 toetsenbordsnelkoppelingen in het systeem aangepast, hier en daar zul je dus nog die vervelende toetsenbordsnelkoppelingen tussen haakjes (bijv: Plakken als aangehaalde tekst (Q), zoals ik net uitvind ... nog maar 199 te gaan dus :) tegenkomen, GELIEVE DEZE TE MELDEN (dat scheelt weer zoeken) ...

Er zijn uiteraard weer een hoop (spel/taal)fouten verbeterd, kom je er nog ergens eentje tegen, twijfel niet deze ook te melden ...

Uiteraard kan je eventuele andere op-/aanmerkingen ook hier kwijt ...

Mazzel,

Martijn.