ordbanken-diskusjon

Re: [ordbanken] Ny versjon av Norsk ordbank

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: Re: [ordbanken] Ny versjon av Norsk ordbank
Date: Wed, 4 Jul 2018 11:36:39 +0200

Karl Ove Hufthammer skreiv 04. juli 2018 11:14:
I mellomtida kan alle kosa seg med ei oversikt over kva ord som er nye eller fjerna i denne versjonen av ordlistefilene (samanlikna med den førre, over to år gamle, versjonen). Sender desse som separate e-postar, då førre gong eg prøvde å senda alt i éin (i går), kom ikkje e-posten fram.

Her er endringane for bokmål. Det er mange endringar, så eg viser berre oppslagsord, ikkje bøyingar. Ord merkte med pluss-teikn er nye i denne versjonen, og ord merkte med minus-teikn er tekne ut.

+ 17. mai-

− ablegøyer
+ acetylkolin
+ adenin