tinycc-devel

[Tinycc-devel] print macro option added

From: Luca Costantino
Subject: [Tinycc-devel] print macro option added
Date: Sat, 3 Jul 2010 21:27:21 +0200

Hi to everyone

as a university project I've added with two of my colleagues a new
option to tcc.
It is -dM option, which prints all the macros defined in the processed files.
The patch is made against the freebsd code.
Hope it can be useful to someone.

Best Regards
Luca

--
Chiave pubblica http://luca.costantino.googlepages.com/luca.costantino.asc

Prima di tutto vennero a prendere gli zingari e fui contento, perché
rubacchiavano.
Poi vennero a prendere gli ebrei e stetti zitto, perché mi stavano antipatici.
Poi vennero a prendere gli omosessuali, e fui sollevato, perché mi
erano fastidiosi.
Poi vennero a prendere i comunisti, e io non dissi niente, perché non
ero comunista.
Un giorno vennero a prendere me, e non c’era rimasto nessuno a protestare.
(Martin Niemöller)