www-pl-discuss

[www-pl-discuss] artykuł na PiratePad czeka na rec enzję

From: Jan Owoc
Subject: [www-pl-discuss] artykuł na PiratePad czeka na rec enzję
Date: Wed, 28 Sep 2011 12:23:14 -0600

Witam,

Przetłumaczyłem ostatnie kilka brakujących akapitów (Paweł z Janem W.
przetłumaczyli większość) i artykuł czeka na recenzję:
http://piratepad.net/oA0tk17hxe

Powinien to być ktoś, kto nie jest mną, Pawłem, ani Janem... są tacy?
Proszę dać znać gdy będzie przejrzane; umieściłbym na GNU.

Pozdrawiam,
Janek

P.S. Poprzedni artykuł z PiratePad odbył 1. recenzje i został
umieszczony. Przydałby się ktoś, kto nie czytał oryginału, aby
przejrzał tłumaczenie pod kontem spójności, brzmienia itd.:
http://www.gnu.org/philosophy/android-and-users-freedom.pl.html

Najlepiej korekty np. mi wysłać na maila i wtedy od razu umieszczę.