www-pl-trans

Re: [www-pl-trans] Przetlumaczona strona do recenzji [edu-software-tuxpa

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-trans] Przetlumaczona strona do recenzji [edu-software-tuxpaint.htm]
Date: Thu, 26 Nov 2020 14:59:01 -0700

Dzień dobry Grzegorzu,

On Sun, Nov 15, 2020 at 1:23 PM Grzegorz via www-pl-trans
<www-pl-trans@gnu.org> wrote:

> w załączniku znajduje się tłumaczenie strony edu-software-tuxpaint.html.

Podoba mi się to tłumaczenie. Jest kilka miejsc gdzie napisałbym coś
inaczej (poprawiłem, jeśli myślałem że to poprawi czytelność).

> Jest to moje pierwsze tłumaczenie, więc jeżeli są jakieś zastrzeżenia co do
> formatu przesłania czy inne, prosiłbym o napisanie mi o tym.

Format był bardzo dobry. Mam dwa komentarze, które byłyby cenne przy
kolejnych tłumaczeniach:
1) Do jednego z URL wkradły się spacje. Trzeba uważać, aby były
kopiowane bezbłędnie bo nie będą działały.
2) W którymś momencie był zwrot "under the X license". Ten zwrot się
dużo powtarza na stronach GNU i ja to tłumaczyłbym "na warunkach
licencji X".

Poprawioną wersję umieściłem w repozytorium www. Za kilkanaście minut
powinna być wygenerowana strona html i zaktualizowana lista tłumaczeń.

Dziękuję za tłumaczenie i pozdrawiam,
Janek