www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Добродошли!

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Добродошли!
Date: Sun, 15 Jun 2008 17:06:52 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
Zabravio sam da stavim poruku „Initial revision"  :-(

Нема везе, али би убудуће било упутно, чисто конвенције ради, да се постављају сличне ознаке када се шаљу прве верзије датотека.

U CVS 'www-sr' direktorijumu postoji i neki pod-direktorijum 'wwwsr' koji ne znam cemu sluzi...

Да, на то сам скренуо пажњу када сам рекао „(*врло*!) старе датотеке“. Тај директоријум је заостао из времена када сам ја муку мучио са начином позивања наредбе cvs и слао угњеждене директоријуме (пројекат се тада звао wwwsr, без цртице). Пошто не постоји начин да се у СУВ-у бришу директоријуми, осим да се има физички приступ датотекама на серверу, што ја немам, они су остали у СУВ-у, вероватно до даљњег.

Што се тиче постављања ових датотека на главни сервер, то још увек није могуће јер није објављена страница са правилима како се то ради по новом. Када буде објављена, јавићу овде.

        Поздрав,
        Страхиња

--