www-tr-comm

[www-tr-comm] Gnu.Org'daki Makalelerin Çevi risi Hakkında

From: Firat Ozgul
Subject: [www-tr-comm] Gnu.Org'daki Makalelerin Çevi risi Hakkında
Date: Thu, 28 Aug 2008 17:11:17 +0300

Selamlar,

Bahsettiğim metnin çevirisiyle ilgili Sn. Nursun Balcı ile temasa geçeceğim.

Sürüm takibi için kendim SVN'yi kullandım. Pardus-Linux.Org'un gayri-resmi depolarındaki pisi paketlerinin inşa dosyalarının sürümlerini takip etmede kullanıyorum SVN'yi.

Po dosyaları ile ilgili olarak da küçük bir çalışma yapıyordum bir programı Türkçe'ye çevirmek için. Ama başka projeler nedeniyle bununla pek ilgilenemedim. Dolayısıyla şu anda CVS ve Po bilgim yetersiz. Ama dediğiniz gibi, bu ikisini öğrenebileceğimi düşünüyorum.

Redaksiyon ve son okuma konusunda ise her zaman size yardımcı olabilirim.

Saygılar,
Fırat