www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Re: Gnu.Org'da ki Makalelerin Çevirisi Hakkında

From: Firat Ozgul
Subject: Re: [www-tr-comm] Re: Gnu.Org'da ki Makalelerin Çevirisi Hakkında
Date: Sat, 30 Aug 2008 18:07:09 +0300

Selamlar,

PO dosyasını aldım. Aslında bu dosyayla çalışmak için aklımdan POedit programı geçiyor. Po konusunda pek tecrübem olmadığı için size de sormak isterim, sizin öneriniz nedir, diye...

Saygılar,
Fırat

2008/8/30 Ali Servet Dönmez <address@hidden>
On Sat, 2008-08-30 at 02:27 +0300, Firat Ozgul wrote:
> Selamlar,
>
> Ayrıntılı cevap için teşekkür ederim. Gerekli işlemleri yapıp "SSH
> Public Key"i kaydettirdim. CVS'den depoya da erişebiliyorum. Acaba
> rica etsem ve eğer sizin için sakıncası yoksa gnu-linux-faq.tr adlı
> dosyanın PO'sunu depoya ekler misiniz?

gnu/gnu-linux-faq.tr.po www-tr/sources CVS'ye eklendi, eğer bu konuda
bir sorununuz varsa lütfen bana bildirin.

Lütfen PO dosyalarıyla çalışmak için hangi program(lar)ı kullanıyorsunuz
lütfen bana bilgi verebilir misiniz?

[...]

--
Ali Servet Dönmez <address@hidden>