www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Copyleft çevirisi ile ilgili inceleme talebi

From: Mert Gör
Subject: Re: [www-tr-comm] Copyleft çevirisi ile ilgili inceleme talebi
Date: Fri, 14 Aug 2020 04:21:03 +0300

Elinize sağlık, her ne kadar öneriyi sunan olsam da açıkçası bu yazıya
derinlemesine bakamadım.

Copyright ile ilgili sorularıma yanıt olan kolektif bir çalışma, yani
altta normalde sizin de katkınız olmasına rağmen nedense benim
başlattığım çevirilerde sadece benim adım geçiyor. Sanki onlarda da bir
düzeltme iyi olur gibi geliyor bana, bu konuda ne düşünüyorsunuz ?

Görüşmek üzere,

Mert Gör