Re: [Dolibarr-dev] le point sur l'agenda et les actions

From: mehdi modarressi
Subject: Re: [Dolibarr-dev] le point sur l'agenda et les actions
Date: Sun, 05 Jun 2011 22:16:59 +1000

--------------Translation By Google---------------
Bonjour,
Je crois que c'est une idée vraiment géniale, j'ai pensé à elle depuis hier. Il est vraiment bien qu'elle n'est plus liée au module de agenda. Oui, ce tableau semble être redondante. J'aime la proposition de changer le nom de la table car il nous donne plus d'actions possible.

Cordialement,
mehdi
------------Original Text in English----------
Hello,
I believe it is a really brilliant idea, I have been thinking about it since yesterday. It is really good that it is no longer tied to module calendar. Yes, that table seems to be redundant. I like the proposal about changing the table name as it gives us more actions possible.

Regards,
mehdi