cuadrantes-espiral

[Cuadrantes-espiral] [Fwd: Re: Everything is LOVE]

From: Quim Gil
Subject: [Cuadrantes-espiral] [Fwd: Re: Everything is LOVE]
Date: 16 Dec 2002 10:58:39 +0100

Quim Pagans dice que no puede hacer hosting del wiki DesdeAmerica en su
servidor, pero que sí podría encargarse de instalarlo en un servidor si
no hay nadie más que lo pueda hacer.

Dice que si el servidor es Debian será más fácil instalar el wiki,
porque por lo visto está más preparado para ello y porque él está
acostumbrado a trabajar con Debian.

Supongo que si espiral tiene servidor propio éste va a estar montado en
Debian ¿no?

Quim

--- Begin Message --- Subject: Re: Everything is LOVE Date: Mon, 16 Dec 2002 10:33:01 +0100
Bones,

Sorry que no hagi dit res però jo encara soc estudiant i ja
saps que aquesta època es la pitjor per nosaltres.

Tema hosting a iMente xungo, perquè, tot i que sembla que no porta
mal de caps, si que n'acaba portant. Ho sabem perquè fem hosting,
cobrant, de dos webs dels socis i entre les contes e-mails
les actualitzacions i quan volen instal.lar o fer alguna cosa
a través d'una empresa externa es un lio. Més que res, perquè
no podem donar accés directe als nostres servidors, no ho tenim
preparat, i per tant sempre es un problema al final, per ambdues
parts.

Descartat el hosting a iMente, i em sap greu, encara que sigui
pagant.

El tema wiki ja et vaig comentar que era complicat i si només em
teniu a mi per instalar-lo, preferiria fer-ho un cop. A part, vaig
veure que la cosa era complicadeta de configurar en una màquina
que no anés amb Debian, així, que si busqueu màquina nova recomano
que vingui amb Debian, que a part es lo que dominem per aquí. :) i

Com ho veus?
--
Quim Pagans
http://imente.com