[Cuadrantes-espiral] Re: [Fwd: Re: Everything is LOVE]

From: Quim Pagans
Subject: [Cuadrantes-espiral] Re: [Fwd: Re: Everything is LOVE]
Date: Mon, 16 Dec 2002 11:16:49 +0100

Bien, no es que lo diga yo, es que lo dicen ellos mismos que
en Debian y Red Hat los paquetes ya vienen preparados y es
relativamente directo instalar-lo. :)

Download the newest Everything Core
or get the stuff you need to run Everything
under "Debian" or "Redhat"
There are also Fresh Nodeballs
Everything License Agreement