elmo-users

ODP: Re: [elmo-users] interfejs

From: Szymon
Subject: ODP: Re: [elmo-users] interfejs
Date: Wed, 24 Sep 2003 14:50:21 +0200

address@hidden>

Witam, udało mi się wykroić chwilę...

Niestety nie jestem tymi skrinszotami bardzo uradowny.

Chcecie -- róbcie -- przeżyję.

Wychodząc z siebie i stając obok muszę powiedzieć że to co proponujesz
powinno się ludziom podobać.

Dobrze by było też zostawic userowi możliwość wyboru
stary-interfejs/nowy-interfejs (najlepiej gdyby można było przełączać
jakimś skrótem klawiaturowym bez restartowania elmo)

rzyjontko napisał:
> ... ale już odzwyczaiłem się od myśli, że należy zaoszczędzić
> miejsce na ekranie do wyświetlania listy wiadomości. ...

cieszy mnie to

> Ale główną zaletą asynchronicznego zachowania elmo będzie oczywiście
> wysyłanie listów.  Wciskam 'y' i przestaję się martwić o list.
> Potrzebny jest tylko kawałek miejsca na wyświetlanie postępu.

można by tak: każde kolejne (powiedzmy) 20% listu jak ,,przejdzie'' to
ta inforamcja pojawia się na 2 sec. tam gdzie zwykle pojawiają się
komunikaty o błędach(echo area?).
Np. ,,mailto - address@hidden - 40% (2.5kb/s) transferred''
My