mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] Mozilla-NL: Vertaling HELP.

From: Martijn Ras
Subject: [Mozilla-nl-dev] Mozilla-NL: Vertaling HELP.
Date: Fri, 13 Sep 2002 08:58:12 +0200

Hallo allemaal,

Als je deze email via twee wegen ontvangt ... is dat hartsikke goed want dan heb je je ook bij deze savannah mailinglst aangemeld :) ...

Gezien de aard van de bugs op de lijst in bugzilla ben ik niet de enige die zich ergert aan de staat van de vertaling van de help. Ik wil proberen hier binnen afzienbare tijd verbetering in aanbrengen. Ik neem bij deze dan ook de coordinatie over dat gedeelte op me, vandaar dit bericht.

Ik wil twee dingen van je weten:

1. Wat is de status van de bugs waarvan je de eigenaar bent?
   D.w.z. Hoever is de vertaling en als deze nog niet af is heb je tijd
   om dit binnenkort te doen?

2. Meld je je indien je dat niet reeds gedaan hebt aanmelden bij de
   mailinglist(en) van het savannah project:
   (savannah.gnu.or/projects/mozillla-nl)

Mazzel,

Martijn.