mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows
Date: Wed, 18 Dec 2002 21:55:23 +0100

Peter Korsten heeft geschreven:
Ik kom er zojuist achter dat grote delen van mijn 1.2.1-installatie onder Windows (2000) in het Engels zijn. Met 1.1 had ik dit niet. De XPI heb ik net van de Savannah-pagina afgehaald om toch zeker te zijn dat ik de laatste versie heb.

Heel vreemd. Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik zou het op het werk moeten testen, maar daar kom ik voor 2 januari niet...

Weet je zeker dat de fout in de vertaling zit? Heb je geprobeerd om de taal op Engels te zetten, Mozilla opnieuw te starten, en de taal weer op Nederlands te zetten, en weer opnieuw te starten? Als je Mozilla over een oude versie heen hebt gezet (ik bedoel: als het profiel er al was), dan kan dat ook de oorzaak zijn: haal uit het profiel chrome/chrome.rdf weg, en het kan helpen.

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.phys.uu.nl/~twitte    OpenPGP key 1024D/A76A895E