mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows

From: Peter Korsten
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] 1.2.1 werkt niet lekker onder Windows
Date: Wed, 18 Dec 2002 22:33:06 +0100

Aurelus heeft geschreven:
Weet je zeker dat de fout in de vertaling zit? Heb je geprobeerd om de taal op Engels te zetten, Mozilla opnieuw te starten, en de taal weer op Nederlands te zetten, en weer opnieuw te starten? Als je Mozilla over een oude versie heen hebt gezet (ik bedoel: als het profiel er al was), dan kan dat ook de oorzaak zijn: haal uit het profiel chrome/chrome.rdf weg, en het kan helpen.

Nee nee, het ligt zeker niet aan de vertaling.

In het chrome.rdf-bestand wroeten is niet helemaal zonder gevaar en het kwam er dus op neer dat ik Mozilla opnieuw moest installeren. Nadat ik vervolgens de XPI had geïnstalleerd werkte alles weer.

Ligt dit eraan dat Mozilla nog steeds een beetje in een experimenteerfase zit?

In ieder geval merci,

- Peter