gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] Mina patchar

From: Ulf Harnhammar
Subject: [Gnuheter-dev] Mina patchar
Date: Sun, 14 Jul 2002 21:04:55 +0200 (CEST)

Hej,

när kommer mina tre patchar att appliceras? Oavsett om dröjsmålet beror
på att det är sommar eller på att någon har några tekniska kommentarer
till dem vore det ju trevligt att få veta hur det går.

Jag hade tänkt att vänta med att beskriva de säkerhetshål de täpper till,
men om patcharna inte appliceras får jag väl förklara det iallafall (med
alla de risker det innebär för kodens användare (finns det någon mer sajt
än gnuheter.com som använder Gnuheter-koden ännu?)).

// Ulf E. Härnhammar