gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Mina patchar

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Mina patchar
Date: Sun, 14 Jul 2002 21:19:20 +0200

On Sun, 14 Jul 2002, Ulf Harnhammar wrote:

> Hej,
>
> när kommer mina tre patchar att appliceras? Oavsett om dröjsmålet beror
> på att det är sommar eller på att någon har några tekniska kommentarer
> till dem vore det ju trevligt att få veta hur det går.

Jag har inte riktigt haft tid, jag hoppas jag gör det under morgondagen.

> Jag hade tänkt att vänta med att beskriva de säkerhetshål de täpper till,
> men om patcharna inte appliceras får jag väl förklara det iallafall (med
> alla de risker det innebär för kodens användare (finns det någon mer sajt
> än gnuheter.com som använder Gnuheter-koden ännu?)).

Det finns ingen mer sajt som kör koden just nu, vad jag vet. Men det
vore skoj om någon drog igång en svensk sajt om säkerhet, eller
liknande. :)

Jag får ge dig commit-access, men det får också vänta tills imorgon.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-709580442