lilypond-user

RE: Languages other than English on the mailing list

From: David Bobroff
Date: Sun, 26 Jun 2005 21:48:27 +0000

At 11:15 PM 6/26/2005 +0200, Sven Axelsson wrote:
> [...]

Já, þetta er góð hugmynd, er það ekki? Mér finnst það væri mjög praktíst í
raununni, að því það er satt að sumt fólk getur ekki skrifað vel á ensku og
mun frekar skrifa á móðurmálinu sínu.

But seriously, I recall that on the older LilyPond website the invitation
was to post in any language that you thought might be understood.

-David
(Wonding if Heikki is going to send something in Finnish now...)