mozilla-nl-dev

[Mozilla-nl-dev] Mozilla language packs bruikbaar voor Netscape 7.1?

From: Niek Dekker
Subject: [Mozilla-nl-dev] Mozilla language packs bruikbaar voor Netscape 7.1?
Date: Wed, 07 Jan 2004 14:52:42 +0100

L.S.,

Wegens het gebruik van een Netscape Webmail-account gebruik ik nog altijd Netscape Navigator en Messenger (versie 7.1). Nu ik zie hoe voortreffelijk Mozilla vertaald is door uw project, lijkt het me wel wat om daarmee ook Netscape 7.1 te vertalen. Weet iemand of een versie van de .xpi-bestanden voor Mozilla daarvoor te gebruiken is?

Mocht dat laatste niet mogelijk zijn, dan wil ik zelf een vertaling opzetten. Ik heb al een begin gemaakt via Mozillatranslator. Mocht iemand advies kunnen geven over het migreren van een Mozilla .jar of .xpi-bestand naar Netscape 7.1 dan houd ik me zeer aanbevolen.

Dat geldt ook als iemand interesse heeft om mee te werken aan een Netscape 7.1 taalversie!

Met vriendelijke groeten,
Niek Dekker