web-translators-pl

Re: [gnu-pl] czy mozesz ufac

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] czy mozesz ufac
Date: Sun, 22 Jun 2003 17:04:55 +0200

On Sun, Jun 22, 2003 at 05:05:59AM +0200, migacz wrote:
> witam
> jam ci to wasz nowy kolega, ktoremu wojtek hq,
> polecił przetłumaczyć to i owo, na probę.
> czarną ma skórę ten wasz koleżka, że się nie odzywacie?
> wcześniej raz dziennie pytanie o tłumaczenie, a teraz cisza.
> powody, może ich być wiele, uproszczę do dwóch:
> 1. długi weekend
> tłumczenie nie dotarło lub dotarło ale w weekend.
> 2. dotarało, zostało przeczytane, drobiazagowej analizie
> poddane,
> okazało się, że jest do dupy i teraz jak to mu powiedzieć,
> że jest do dupy.

> [...]

Dotarło, fajne, mnie się podoba -- są jakieś drobiazgi, ale
naprawdę drobiazgi. Wojtek podłącza się do sieci raz na
jakiś czas, kiedy ten czas nadejdzie, to sam oceni i ew. wrzuci. :)

Szczerze mówiąc tu ruchu jakiegoś wielkiego nie ma,
jesteś głównym wydarzeniem od kilku miesięcy :))

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl