web-translators-pl

[gnu-pl] Re: gwiazdka

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Re: gwiazdka
Date: Thu, 26 Jun 2003 20:40:32 +0200

Dnia 2003-06-26 19:28 migacz napisał:

> na priv pisze z powdow, ktore za chwile wyjasnie.
[cut]
W związku z tym pozwalam sobie dać CC: na listę.

nie ma zastrzezen. bardzo starannie zredagowales. drobne bledy ktore zauwazylem
2 akpait: należnej im do wolności

Słusznie.

3 akapit: bynajmniej nie dlatego - bynjamniej zawiera juz przeczenie.

Tak, dodałem "bynajmniej", żeby wyraźnie było widać, że wcale
nie dlatego inne firmy są w istocie inne, że nie próbują iść
śladami MS. Bez tego podkreślenia teza zdania wydawała mi się
słabo widoczna. Zostawić czy wyrzucić?

4. przecinek co by się działo + nawet gdyby Microsoft nigdy
> nas nie dostrzegł.

Ok.

i tyle. umieszczenie mojego nazwiska traktuje jak wyroznienie,
> powaga, panowie. bez kitu

No bez.

to co? lykendzik mam wolniejszy popracuje nad tatmym czy mozna
> ufac wlasnemu komputerowi.
i podalbys jakis tekst do tlumaczenia lub klika takich
> do 15 k 9 przez kjakis czas nie musialbym ponawiac prosby.

Może być z /philosophy do kompletu z tematem, który zrobiłeś?
  http://www.gnu.org/philosophy/microsoft-antitrust.html (8k)
  http://www.gnu.org/philosophy/microsoft-verdict.html (5k)
a na zapas:
  http://www.gnu.org/philosophy/linux-gnu-freedom.html (12k)