mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Mozilla: Versie 1.4 testen

From: Kris Steenhaut
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Mozilla: Versie 1.4 testen
Date: Wed, 10 Sep 2003 03:49:52 +0200

Martijn Ras schreef:

Mozilla-NL biedt een nederlandse vertaling van de produkten van Mozilla. Vandaar gebruiken wij bij voorkeur een nederlandse vertaling van alle woorden.

En zo hoort het.

eze discussie tot nu toe gezegd is.

maken hebt. Met jargon doorspekte boeken/spraak is voor deze mensen al snel snel geheimtaal en de reden voor een wantrouwende opstelling in het beste geval en het opgeven in veel gevallen.

Klopt als een bus.

Ik pleeg ook wel wat vertalingen te doen (niet voor W*, niet voor L*, doet er eigenlijk niet toe). Wat mij opvalt is dat ik net dezelfde domme reacties krijg van mensen die zichzelf bij de notabelen klasseren, wijl de man in de straat hartstikke blij is eindelijk iets verstaanbaar onder de neus te krijgen. Deja vu <G> dus.

Desalniettemin, nogmaals gefeliciteerd  en hartstikke veel bedankt.

--
Groeten uit Gent,

  Kris