www-tr-comm

[www-tr-comm] Gnu.Org'daki Makalelerin Çevi risi Hakkında

From: Firat Ozgul
Subject: [www-tr-comm] Gnu.Org'daki Makalelerin Çevi risi Hakkında
Date: Thu, 28 Aug 2008 15:51:50 +0300

Sayın Ali Bey,

Şu makaleyle ilgilenmiştim:

http://www.gnu.org/philosophy/words-to-avoid.html

Aslında çevirinin çoğu bitti sayılır.

Biraz kendimden bahsedeyim:

Ben 2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Mütercim-Tercümanlık Bölümü'nden mezun oldum. Mezun olmadan önce ve mezun olduktan sonra teknik çeviri bürolarında ve yayınevlerinde çevirmen olarak çalıştım. Beyaz Balina ve İş Bankası Yayınları'ndan çıkmış çeviri kitaplarım var.

Uzun zamandır bir GNU/Linux kullanıcısıyım. Ayrıca şu anda Pardus-Linux.Org'un "istihza" takma adlı yöneticisiyim. Pardus-Linux.Org'un hem forum kısmında hem de Wiki bölümünde GNU/Linux'la ilgili teknik yazılarım yayınlandı.

Pardus-Linux.Org'un kurduğu gayri resmi Pardus pisi paket deposunu yönetiyorum. Burada kendi hazırladığım pisi paketleri de bulunuyor.

Bunun dışında, www.python.quotaless.com adresinde Python Programlama Dili ile ilgili öğretici yazılar hazırlıyorum.

Dolayısıyla GNU/Linux ve bilgisayar konusunda belli bir bilgim var.

Saygılarımla,

Fırat Özgül