www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Re: Gnu.Org'da ki Makalelerin Çevirisi Hakkında

From: Firat Ozgul
Subject: Re: [www-tr-comm] Re: Gnu.Org'da ki Makalelerin Çevirisi Hakkında
Date: Fri, 29 Aug 2008 08:34:42 +0300

İyi günler,

Aslında benim dikkatsizliğim. Size o mesajı attıktan hemen sonra bağlantısını verdiğiniz sayfada "Mailing Lists" dışında bir de dediğiniz gibi üye olabileceğim bir grup olduğunu gördüm ve "istihza" takma adıyla kayıt yaptırdım. Henüz sayfaların sağını solunu pek bilmediğim için yabancılık çekiyorum sanırım.

Ben bugünden itibaren http://www.pittle.org/weblog/projects/www-tr adresindeki çevirileri incelemeye başlayacağım. Ancak bazı konularda biraz bilgiye ihtiyacım var:

1. O sayfalarda dosyalar "mavi", "gri vurgulu mavi" ve "turuncu" renklerle ayrılmış. Bu renklerin anlamı nedir?

2. Gördüğüm kadarıyla oradaki dosyalar .doc uzantılı. Çevirilerin .doc uzantılı olarak mı gönderilmesi gerekiyor?

3. Çevirilerin üzerinde düzeltmeleri gösterebilmek için nasıl bir yol izliyorsunuz? (Elle renklendirme, otomatik olarak değişiklikleri metin düzenleyiciye takip ettirme, vb...)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İlgilendiğiniz için tekrar teşekkür ederim.

Saygılar,
Fırat

2008/8/29 Ali Servet Dönmez <address@hidden>
On Thu, 2008-08-28 at 20:32 +0300, Firat Ozgul wrote:
[...]
> "www-tr" listesine üye olmamı istemişsiniz, ama ben zaten bu listeye
> üye olduğumu zannediyorum... :) Acaba bilmediğim başka bir ilgili
> liste daha mı var. Eğer öyleyse ona da memnuniyetle üye olmak
> isterim.

Sn. Özgül, kendini yanlış ya da eksik anlatmış olabilirim.
address@hidden mektuplaşma listesine üye olduğunuzu görüyorum,
bunun için teşekkür ederim. address@hidden mektuplaşma listesi
çalışma grubumuzun üyesi olsun olmasın herkesin katılabildiği bir
listedir.

Benim "www-tr" olarak asıl kastetmek istediğim savannah.gnu.org
üzerindeki resmi çeviri grubudur; şu adresden ulaşabilirsiniz:
https://savannah.gnu.org/projects/www-tr/.

> Bu arada, gösterdiğiniz belgeler için teşekkürler. İncelemeye
> başladım.

Rica ederim. Dediğim gibi zaman bulursam o belgeyi özetleyen, Türkçe bir
yazı yazmak düşüncesindeyim. Bu arada sormak istediğiniz herhangi birşey
varsa lütfen çekinmeyin.

Saygılarımla,
Ali Servet Dönmez

--