mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Verbetering Nederlandse Firebird-vertaling

From: Kris Steenhaut
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Verbetering Nederlandse Firebird-vertaling
Date: Wed, 31 Dec 2003 19:02:39 +0100

Bart Kuik schreef:

Dat is jouw mening. En ook mijn mening. Maar daar gaat het hier dus niet om. Klant is koning, en gezien de reacties die je overal

Overal???

Ik zie enkel maar twee dezelfden er steeds maar over blijven zeuren.

Misschien niet zoals de Nederlansche taal dat voorschrijft, maar wel zoals de gebruiker het verwacht.

_Wie_ is de autoriteit die zal bepalen welke gebruikers zijn die hun verwachtingen mogen opdringen? "Iedereen" heeft in ieder geval geen zin zich te plooien naar de nukken van enkele opperhoofden die zichzelf aangesteld hebben. Noem dat voor mijn part ook maar een "quirk" (heeft dat iets te maken met kapitein Kirk ?)

--
Groeten uit Gent,

  Kris